Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Ida Wennberg - 28 februari 2011 08:42

Nu, 10 liter kaffe senare känns livet ut något bättre att leva. Jag ska dricka upp sista kaffemuggen och sen tänkte jag väl försöka fixa mig så att jag ser ut som en människa igen. Och efter det tänkte jag åka till Centrum och köpa ett nytt puder, och kanske rulla förbi Mallan och höra om vi ska gå ut i det FINA VÅRVÄDRET som faktiskt är här idag. Våren är min BÄSTA tid på året! :)


Helgen blev ju btw nykter och städad.

Dopet var sjukt fint, prästen var jättebra och Love var snäll och söt i kyrkan osv. Moas match gick åt pipsvängen och motståndarlaget trodde att de spelade rugby istället för basket, och det är länge sedan jag har varit så arg som jag var då. Efter dop och match åkte jag och Malin till henne och lagade tacos, jag åt som en gris och inföll i matkoma.

Så  såg vi lite Despan och sen bestämde jag mig för att vara chaufför åt Magnus, David, Dennis och Marcus till Luleå. Så efter 40 minuters nykterhet på Allstar gick jag till Maja och Söder och såg Due Date. När krogen stängde ville alla på MAX, som vanligt. Jag var fortfarande grismätt efter middagen så jag drack bara kaffe och kunde konstatera att Max Latte faktiskt är helt Ok (!).

Sen rullade vi hem och jag kom i säng just före 6 och igår började jag jobba 11, det var lite tungt. Men man överlevde, och chaffisyrket var inte så jobbigt ändå. Kanske det är vad jag ska satsa på i framtiden?! ;)


  

Av Ida Wennberg - 28 februari 2011 08:28

        

Undra om det var den här bilden som hjälpte till att grunda ordet fjortis?  

...

Av Ida Wennberg - 28 februari 2011 08:17

steg upp och tog bilen på morgon, är är på sämsta morgonhumöret ever. Dessutom har det inte kommit ett nytt Despan. Usa verkar visa sina äckelserier var tredje vecka. Sjukt irriterande

Ovido - Quiz & Flashcards