Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Ida Wennberg - 14 februari 2011 23:50

Ligger hos Malin i luleå, vi har tränat en snabbis men med ett söndeslaget knä gick det inge vidare. Jag undrar vilken färg det kommer att vara imorgon? Skulle gissa på svart eller lila...sjukt snyggt. Ramlade ju in i en dörr idag, med knäet före. Det gjorde himla ont och kan ha varit det klantigaste jag har lyckats med i år.

Efter träningen så bastade vi, och sen gick vi till konsum och inhandlade frukt och sånt som vi mixade ihop till en smoothie när vi kom hem, nu ska vi mata igång The blinde side och sen sova. För imorgon har jag jobbintervju här i luleå, så då håller vi alla fingrar och tår och hoppas att den går bra. För det skulle vara sjukt perfekt. Men nu film.


so long


jag och Malin på den tiden när vi hade hår.

Av Ida Wennberg - 14 februari 2011 12:48

Jag hade en liten bloggpaus igår, steg upp redan vid 11, la i pannan och sen kom Hanna och Ellen hit och hängde med mig. Jag och Hanna rotade upp söta bilder på Filip som vi var tvugna att lägga upp på Fb, sen hittade vi jordens skämmigaste filmer som jag och Moa har  spelat in till Hanna när hon var i USA. Sjukt pinsamma.


Jag fick precis jordens bästa telefonsamtal så nu kan  jag inte fokusera på att skriva här nåmer. hejdå

Ovido - Quiz & Flashcards