Alla inlägg under februari 2011

Av Ida Wennberg - 7 februari 2011 12:51

Har jobbat från halv 8, men eftersom att vi var för mycket personal till för lite barn så slutade jag nu halv 1. Det är onödigt att bara sitta och inte göra någonting tycker jag. Har iaf hållit på limma med nå glitter tidigare idag, så hela jag är glittrig nu. Kläderna, håret, ansiktet. Snygg är jag.


Nu ligger jag helt utslagen hos Moa, hon skulle på konsum och apoteket och jag orkar inte vara ute eftersom jag får köldskador av att tänka tanken på att gå ut idag. Funderar på vad jag skulle ha gjort nu...jag har ett samtal att ringa, men jag måste samla ihop energi till det först. Tror jag ska gå och se om Sam är hemma, och hoppas på att han har en liter kaffe eller två att bjuda på.


SOLONGSUCKERS,


Av Ida Wennberg - 6 februari 2011 09:55

Nu har jag precis kommit hem efter Luleåbesöket som jag egentligen skulle ha anlänt ifrån fredagnatt. Sen blev det uppskjutet till lördageftermiddag, men då bestämde jag mig för att stanna till idag.

Igår tog vi det bara lugnt, jag och Malin åt mat och åkte in till stan runt 1 halv 2 sen låg vi hos Maja och Chrille hela dagen typ. På kvällen gick vi till sushibar och hämtade hem sushi, sen bastade vi och såg nå serier och så där :) Som mysigt!


Nu ska jag sminka mig lite grann och sen åka in o se på Moas basketmatch och sen är det jobb till 21 efter det tror jag nog att jag och Pahikkan ska träna?


So long

Av Ida Wennberg - 5 februari 2011 11:02

Malin sover och jag ser tv! Snart ska jag riva upp henne och så ska vi in till stan på ett litet mission :)

Av Ida Wennberg - 4 februari 2011 15:43

Ligger hos Malin och Marcus men nyfärgat hår. Malin har börjat gräva i sminket och mina planer är att joina henne nu samt presentera henne för våra nya vänner Aquatini Strawberry Crush och Absolut Päron.


Seeeee ya L8R

Av Ida Wennberg - 4 februari 2011 00:38

kom från träningen för en stund sen. Nu är jag hos Pahikkan, vi ska ha sovaöverkväll här idag :) Jag ska samla ork för att gå i duschen och inviga min nya rakhyvel och säga adjöss till mina mansludna ben, men just nu känns det ut väldigt väldigt jobbigt.


Imorgon blire luleååå för heeeelaaaa slanten. Sjukt kul att tillbringa dagen med underbara Malin, och obeskrivligt kul att tillbringa kvällen och natten med de bästa tjejerna jag vet för att fira världens sötaste (lilla)syster. :)



Av Ida Wennberg - 3 februari 2011 08:19

Blir jobb från 9 - 16 nu, så Moa skulle jobba på vippa från 15 så kanske jag åker och stänger med henne sen om det behövs :)

Jag har kokat kaffe på morgon...det är inte gott.

Av Ida Wennberg - 3 februari 2011 01:12

mina Despan avsnitt är hemma nu. Det tog ju endast 2dygn. Men man ska ju alltid se livet från den ljusa sidan...det hade ju kunnat ta en vecka ;)

Av Ida Wennberg - 3 februari 2011 01:00

Jobbade till halv 11, sen tränade jag, Moa, Lina och Hanna. Inte så ansträngande pass för min del, men då är jag ju också lika otränad som 85åriga Alf och så är jag lite rädd att bli förkyld igen till helgen.


Imorgon jobbar jag 15-21 så före det tänkte jag hinna med en liten promenix och lite häng med Judit och efter jobbet blir det väl lite träning igen. Så på fredag blir det 11 bussen till Luleå.


Men nu måste jag försöka sova för jag har väl en sisådär 48962miljoner andra grejer att göra imorgon, städa...och tvätta den där klänningen  som jag aldrig tvättade tidigare idag. Tur att jag aldrig skjuter upp saker.


See ya l8r


     

Ovido - Quiz & Flashcards