Alla inlägg under april 2010

Av Ida Wennberg - 19 april 2010 10:06

I lördags blev det allstar (!) för mig och Moa istället för en nykterkväll i ökx :)

Sen igår hade jag och Moa bakfyllehäng hos Krillan hela dagen, vi hann med två filmer, mat och sen kom Bella från jobbet och då for vi och grillade i nybyn innan vi avslutade dagen med film hos mig.


På morgon försov jag mig, vaknade kl 8 och då kan jag meddela er att jag flög upp ur sängen, utan att överdriva. Men jag infann mig på skolan 10 över 8 och då gick jag hit också, så jag var sjukt snabb på morgon.


Idag vet jag inte vad det blir? Förhoppningsvis någonting av värde!


Hörni...på 6 dagar fyller jag år ;)

Av Ida Wennberg - 17 april 2010 14:27

Igår var jag med Marie, vi hade fjortisfylla runt bränna, sen var vi till Lina på heden och jag höll på elda upp allt och alla, sen var vi till Åke. Ganska okej kväll ändå, för att vara Ökx =)


På morgon har jag åkt till mamma och pappa, pappa grillade korv åt mig och sen drog jag till Storb och Moap och här är jag nu! =)

Ikväll vet jag inte vad som händer? Jag och Moa ska iaf vara nyktra, så någoning hittar man säkert på!


Life is good!



  

Av Ida Wennberg - 16 april 2010 12:52

Vi som tänkte äta tacos idag igen och så blev det ingenting, jag sörjer... Nåja, man ska se livet från den ljusa sidan och jag har en rosa vintetra i bilen! ;)


Idag kommer Marie till Ökxet så då ska jag hänga med henne, annars vet jag inte om det händer så mycket intressant!


Jag har bokat drinkbord på Allstar nästa helg så det blir säkert garnbra! =) Jag fyller ju...ehum..20. Typ....


Av Ida Wennberg - 15 april 2010 15:32

ursäkta min pissiga uppdatering, men jag har nästan skaffat mig ett liv ;)


Igår var jag med Bella och hängde, vi började se the unknown och båda somnade så det blir fortsättning följer idag =)

jag är på fri nu, ska uppdatera bättre när jag kommer hem..



solong

Av Ida Wennberg - 13 april 2010 16:06

På morgon ringde alarmet 7, och snabbt slog man av det och sov vidare tills pappaalarmet ringde halv 8.

- Ring på tio minuter och se om jag har stigit upp, sa jag och la på och somnade om. Pappa ringde 10 min senare och då tänkte jag stiga upp, men istället vaknade jag 20 över 8 av att Lollan ringde. Lyckad morgon.


Men bilen klarade besiktningen över förväntan, bara en stötdämpare som måste bytas, och jag ska ta B och gå in till bränna, sen är det pumping och efter det tacos med Nea Bella och Matti. Bättre tisdag får man leta efter   

Av Ida Wennberg - 12 april 2010 22:24

Jag älskar våren, det är fan min bästa årstid ever. Man ser så mycket söta pojkar, hela tiden, överallt. ;-)


Ikväll har jag gått och mött Matti mot svedjan och sen gick vi in till bränna och mötte upp Bella, var hos mig en sväng och sen åkte vi till svedjan där Lollan och Renis också var. Så jag har myst med mitt Gudbarn Kakan, hon är så sjukt söt. Min bästa hund ever, näst efter Bizzan då såklart. Men iaf så har jag borstat och klippt bort hennes hårbollar, så Matti och Nils fick en helt ny hund. Fatta hur bra jag är, OM jag vill ;)

Jag fick ett nytt hatprogram, Håkans bar. Alltså, VAD är dealen med det?! Sjukt pinsamt och dåligt. Jag spyr... haha. Jag och Bella åkte hem tidigt och nu är jag hemma nyduschad och nästan naken, undra om Bella vill skeda om jag ringer?


Nu ska jag se GossipGirl och somna in för ikväll! So long fuckheads

Helt klart min nya låt, utan tvekan.

;)

Av Ida Wennberg - 12 april 2010 15:15

  Alltså nu gav jag upp ringandet. Med tanke på att min röst varit åt helvete halva dagen och jag är allmänt halvkrasslig har det faktiskt gått ganska bra att sälja...fast då är det ju passiva listor så..


Jag ska till heden och laga korv och makaroner när jag kommer hem, sen tänkte jag ta B och gå in till bränna. Pappa måste hjälpa mig att städa och tvätta bilen också eftersom den ska besiktas imorgon. Så då blir man utan bil. heheh


Annars har jag inga planer för ikväll, eller jo. Tre Kronor kanske  men om det blir försent måste jag passa för fan vad trött jag var på morgon, lyckades väl inte somna förens halv 3 inatt tack vare min härliga kaffefrossa igårkväll.

Imorgon äre pumping och tacos på schemat. I can´t wait!


Men hörni simma lugnt


Jo, btw. Idag är första gången sen bilkraschen som jag har mina vita högklackade stövletter...och jo det är Bella som kör, och jo det är hennes mammas masta vi har......


Av Ida Wennberg - 12 april 2010 00:28

eller snart iaf, ikväll har jag raggat med Elin runt bränna, varit till Matti en snabbis och gett henne föda. Laxsoppa :p och sen har jag Sam och Helena hängt här och planerat upp Barcelona i höst/sensommarn. Tror att det kommer bli sjuk kul. Någon som ska hänga på? En långweekend, med bara S, Shoppa, Sola & Supa. WOHO.

Sen har jag och Sam druckit kaffe så att jag mår illa och har slut mjölk, sett musikalen, skolfoton och bara chillat.


Imorgon börjar operation Streck-se-tre-kronor-till-vi-spyr hur bra tyckte man inte att den serien var förut?! Sinnessjukt.


Men nu ska jag slå igång (och somna till) det nyaste Grey´s avsnitten, så...over and out.


Och...glöm inte,


I´m Ida Wennberg, and I´m the shit...

Ovido - Quiz & Flashcards