Alla inlägg den 23 april 2010

Av Ida Wennberg - 23 april 2010 17:49

Har färgat håret och klippt mig idag, och det blev himla bra! Är sjukt nöjd!!! =) Tack Kristine :)

Jag och mamma har haft med oss Ella i eftermiddag också, så jag har lockat hennes hår och satt på henne lite ögonskugga och köpt henne lite glass och sådär. :)


Nu är jag iaf på heden, mamma lagar middag och sådär sen vet jag inte vad det blir. Ska väl till bränna och spatsera med mitt nya hår om jag inte hinner somna här för gud ini himmelen så trött jag är.


Av Ida Wennberg - 23 april 2010 11:02

Har precis ätit min sushi till lunch, och nu har jag bara uterasten kvar med mina kids och sen slutar jag. S k ö n t!

Raka vägen till STUK och sätta i lite sunlights så man är lagomt snygg till imorgon, OM jag nu kan vara det ;)

Ikväll ska mamma laga middag till mig, vi ska grilla. Tralalala...

nu ut


Av Ida Wennberg - 23 april 2010 08:02

Igår trodde jag att det var fredag hela dagen och när jag vaknade på morgon trodde jag att det var lördag. Lite trög är vi alla ibland.



Igår diskade jag och plockade till hemma, och eftersom jag skulle i duschen så hade jag bara linne och trosor på mig. Så ringde Bella och bad mig komma ut och hämta min sushi som hon hade köpt åt mig i luleå. Så jag drog på mig en tjocktröja och ballerinaskor och gick ner. Självklart skulle jag ju spexa lite åt Jenny och Bella och visa upp att jag var tuff och inte hade några byxor på mig, så när jag står där glad i hågen och spatserar utan byxor hör jag den förbannades porten slå igen bakom mig. Där stod jag, utelåst, utan byxor och utan telefon. Life is good!


Well well, nu ska jag halsa i mig min redbull innan jag studsar iväg och börjar lektion.


so long suckers

Ovido - Quiz & Flashcards