Alla inlägg under april 2010

Av Ida Wennberg - 23 april 2010 08:02

Igår trodde jag att det var fredag hela dagen och när jag vaknade på morgon trodde jag att det var lördag. Lite trög är vi alla ibland.



Igår diskade jag och plockade till hemma, och eftersom jag skulle i duschen så hade jag bara linne och trosor på mig. Så ringde Bella och bad mig komma ut och hämta min sushi som hon hade köpt åt mig i luleå. Så jag drog på mig en tjocktröja och ballerinaskor och gick ner. Självklart skulle jag ju spexa lite åt Jenny och Bella och visa upp att jag var tuff och inte hade några byxor på mig, så när jag står där glad i hågen och spatserar utan byxor hör jag den förbannades porten slå igen bakom mig. Där stod jag, utelåst, utan byxor och utan telefon. Life is good!


Well well, nu ska jag halsa i mig min redbull innan jag studsar iväg och börjar lektion.


so long suckers

Av Ida Wennberg - 21 april 2010 20:49

Jag är så sjukt laddad inför helgen! =) Det kommer att bli sjukt kul.


Jag Bella och Matti pmsar och äter oför choklad...jag ska hem och duscha och sen kanske jag tittar förbi sam om jag orkar..


Nu ska jag vara social med chixxen '

Av Ida Wennberg - 20 april 2010 17:15

...jag älskar dig, över allt annat på hela jorden!



  

without you I wouldn´t survive

  

3

Av Ida Wennberg - 20 april 2010 12:35

timmar kvar innan det är tack och hej för idag!


Jag har ont i magen...as hell

Av Ida Wennberg - 20 april 2010 09:39

Igår gick jag och Matti till bränna, gick till mig och gjorde kaffe...som var sjukt starkt! sen kom Bella, Emma och Louise förbi en sväng så surrade vi just och sådär. Jag och Bella hade sleepover och såg The Mist, den var ok..

bloblobla..nubörjarlektionen

Av Ida Wennberg - 19 april 2010 18:13

Seriöst, huur bra är inte den här fågeln? Nästan lika bra som mig... ;)




Av Ida Wennberg - 19 april 2010 18:02

Blev tacos hos matti till middag, och här är jag nu. Vi ska gå till bränna på ett tag, hurtiga som vi är. Jag har ätit tacos så det sticker ut genom öronen, typ, och Matti ligger och är slö på soffan. Men snart hörni så börjar promenaden.

Woho


hehe.. imorgon har vi dresscode Bad Ass på jobbet, så man får ju se ut som vanligt med andra ord ;)

Alltså fy fan vad jag är taggad inför helgen alltså, det är helt sjuukt!


lalalala..förutom psykiska svårigheter är livet på topp, som alltid efter tacos.


Puss och kram.


Av Ida Wennberg - 19 april 2010 15:00

Har inte haft någon rast idag så jag slutar nu,  skönt!

Tog frittebarnen på konsum och shoppade frukt, sen har  gjort en sjukt god fruktsallad till mellanmål. Med apelsin, blodapelsin, äpplen, päron, mango, honungsmelon, jordgubbar, kiwi och banan. Me like!


Nu ska jag gå ner till konsum och köpa mat, kanske det blir tomatsoppa till middag idag, eller så blire pasta. Time will tell hörni,

nu drog jag. Solongsuckers

Ovido - Quiz & Flashcards