Alla inlägg den 4 april 2010

Av Ida Wennberg - 4 april 2010 16:52

...eller en laddare, ditt val.


Jag undrar om jag är körklar ännu? Livet skulle vara så jobbigt att leva om man tappade kortet för rattfylla. Men med tanke på att det är första gången man börjar nyktra till sen torsdag kan jag inte tänka mig att jag någonsin blir körklar igen.

Äohidsjngflk

Av Ida Wennberg - 4 april 2010 13:48

Har inte orkat/hunnit uppdatera nå ihelgen..


Men på torsdag kom ju Hanna Emanuelsson äntligen hem, så då korkade vi upp hos mig med vin, smink och skvaller. Sen vidare till Krillan och klockan 1 drog jag ihop mina ögon typ.

På fredagen chillade vi i sandudden, och sen åkte vi till Matti på förfest. Alla for till lansjärv utom jag min nöt som åkte till bränna istället. Haha. Men lika bra var det för då fattade jag till att lägga mig tidigt så att man orkade leva igår =)


Och igår studsade man upp ur sängen klockan 9 och gick till Krillan. Sen var vi i allsjärv hela dagen och där hade jag iaf kul. Efter det bastu hos Robin, jag och Hanna var helt döda, satt i duschen i typ 30 minuter och ville dö, typ. På förfesterna hos Robin och Lina var jag halvdöd men det gick över,tillslut. Och på hotellet var jag psykisktsjuk, men jag hade jävligt kul så... haha


...Men det har iaf varit en helt okej påsk och idag har jag vinkat av Hanna till London och nu är jag hos mamma och pappa och chillar. Var och grillade vid bastun tidigare, men då kom bakfyllan från helvetet och jag var tvungen krypa/gå dubbelvikt hem. Det är synd om mig.


Men nu: fosterställning i soffan.

Ovido - Quiz & Flashcards