Alla inlägg den 19 april 2010

Av Ida Wennberg - 19 april 2010 18:13

Seriöst, huur bra är inte den här fågeln? Nästan lika bra som mig... ;)




Av Ida Wennberg - 19 april 2010 18:02

Blev tacos hos matti till middag, och här är jag nu. Vi ska gå till bränna på ett tag, hurtiga som vi är. Jag har ätit tacos så det sticker ut genom öronen, typ, och Matti ligger och är slö på soffan. Men snart hörni så börjar promenaden.

Woho


hehe.. imorgon har vi dresscode Bad Ass på jobbet, så man får ju se ut som vanligt med andra ord ;)

Alltså fy fan vad jag är taggad inför helgen alltså, det är helt sjuukt!


lalalala..förutom psykiska svårigheter är livet på topp, som alltid efter tacos.


Puss och kram.


Av Ida Wennberg - 19 april 2010 15:00

Har inte haft någon rast idag så jag slutar nu,  skönt!

Tog frittebarnen på konsum och shoppade frukt, sen har  gjort en sjukt god fruktsallad till mellanmål. Med apelsin, blodapelsin, äpplen, päron, mango, honungsmelon, jordgubbar, kiwi och banan. Me like!


Nu ska jag gå ner till konsum och köpa mat, kanske det blir tomatsoppa till middag idag, eller så blire pasta. Time will tell hörni,

nu drog jag. Solongsuckers

Av Ida Wennberg - 19 april 2010 10:06

I lördags blev det allstar (!) för mig och Moa istället för en nykterkväll i ökx :)

Sen igår hade jag och Moa bakfyllehäng hos Krillan hela dagen, vi hann med två filmer, mat och sen kom Bella från jobbet och då for vi och grillade i nybyn innan vi avslutade dagen med film hos mig.


På morgon försov jag mig, vaknade kl 8 och då kan jag meddela er att jag flög upp ur sängen, utan att överdriva. Men jag infann mig på skolan 10 över 8 och då gick jag hit också, så jag var sjukt snabb på morgon.


Idag vet jag inte vad det blir? Förhoppningsvis någonting av värde!


Hörni...på 6 dagar fyller jag år ;)

Ovido - Quiz & Flashcards