Alla inlägg den 7 april 2010

Av Ida Wennberg - 7 april 2010 14:51

Jag har bestämt middag idag, så snart ska jag och mamma åka och handla! Ikväll ska jag, och Bella, kanske Matti? göra smoothie! Länge sen vi gjorde det, och sist var ju vinet intressantare än själva smoothien, men så blire ju inte ikväll...förhoppningsvis ;-)


Men nu ska jag ta på mig skorna och åka med racer-mamma till braenna!


so long.......

Av Ida Wennberg - 7 april 2010 08:20



Våran katt är seriöst, utan tvekan den jobbigaste ever att ha omkring sig på morgonen. Först har någon (pappa) råkat stänga in henne i källarn så då har hon stått baki den dörren och jamat som att någon dödar henne långsamt, så släppte jag ut henne och då kommer den dumma jäveln runt fötterna och ska stryka och mysa. Annars är hon världens mest osociala katt ever. Sen när pappa for på jobbet släppte han ut henne, och seriöst 1 minut senare hör man det där förbannades jamandet utanför ytterdörren. Då ska nöten in igen, och sen ska hon ut och in och ut så håller det på, always.

Men... jag älskar henne såklart iaf ;)

Ovido - Quiz & Flashcards