Alla inlägg den 6 april 2010

Av Ida Wennberg - 6 april 2010 23:19

Upptäckte en snusdosa vit portion i kylen igår, pappa snusar inte vit så jag förstod ju att han hade köpt fel. Så på morgon när min snus var slut frågade jag pappa med snäll röst

- Varför har du köpt Ettan vit? Det brukar du väl inte?

Mamma : Oj, men då är det jag som har köpt fel.

Pappa: Vill du ha den, Ida?


Så svårt var det.
pappa är snäll, ibland :-)   

Av Ida Wennberg - 6 april 2010 22:16

Jag har messat Bella och Bella har inte svarat. Why B why?   



Pumpingen gick ju som väntat, skit. Sen har jag sett Buffy och vampyrerna, jag trodde att jag var Buffy förut. Det var kul, jag tror jag ska bli Buffy igen och fucka bort Angels själ åt helvete. Njamnjamnjam



Av Ida Wennberg - 6 april 2010 18:00

Har nyss tagit mig en powernap i soffan, det var himla skönt. Faktiskt =)

Snart äre pumping, var inte förra veckan och har drucket alldeles för mycket för mitt eget bästa så vi får ju se hur bra det går idag då...hehe


Jag och Lollan härdade iaf ut nästan hela dagen på jobbet idag. Och Linn var och hälsade på, sjukt kul =)   


Men nu ska jag packa ihop nå stuffs och åka!


so long suckers



Moen och jag i påsk! =)   

Av Ida Wennberg - 6 april 2010 07:44

Har vaknat före 7 på morgon, så för en gångs skull är jag sminkad till jobbet. Jag är lite stolt över mig själv. Hihi

Jag misstänker att Louise har försovit sig, för hon svarar inte på mina mess. Bella jobbar på tg och Matti är sjuk, så jag får åka själv till jobbet. Booring!


Aja, what ever.

Min morgon har haft en sjukt bra start...ironiskt sett. Hahah

Ovido - Quiz & Flashcards