Alla inlägg den 5 april 2010

Av Ida Wennberg - 5 april 2010 22:34

och jag vill trycka på off.



Ikväll har jag, Bella, Jenny och Matti hälsat på Moen och det var kul. Sjukt länge sen man var i storb! =) Sen glodde vi på varandra på torget, innan vi chillade fast oss hos Matti på svedjan. Och nu är jag på heden, tänkte se mina två osedda Grey´s avsnitt och ha det bra här innan jag slänger mig i sängen. =)


Imorgon är det jobb, det tar emot as hell ska jag säga er. Men man ska ju vara positiv i sitt tänkande, och snart är det ju fredag igen!


Påsken har ju varit så sjukt urspårad och kul tycker jag! Jag vill ha påsk alltid! 24/7... I Wish

Av Ida Wennberg - 5 april 2010 15:18

Bella har bjudit mig på middag idag, ungsstekt lax, potatis och romsås. Mumma :) Så nu är jag här i väntan på maaat!

Sen får vi se vad som händer och fötter.


Alltså jag är så jävla korkad ibland. För nu är det lika jobbigt som tidigare. Extremt. Jag förstår mig absolut inte på livet, alls. what so ever.



Av Ida Wennberg - 5 april 2010 13:02

...every time you touch me I feel the heat.



Fjortislåtar är bäst att vakna till alltså!


Av Ida Wennberg - 5 april 2010 12:58

Fy vad det är skönt att vakna utvilad och inte bakfull. Det är underskattat!

Är hos mamma och pappa på heden nu, ska kasta mig i duschen och styra upp någon som kan köra mig till bilen på sandudden.

Igår var det bakishäng med Bella och Matti, vi såg på partybilder och skrattade så vi grät åt hur extremt fula vi är ibland!

Hoho


Men nu MÅSTE jag verkligen gå i duschen!





Ovido - Quiz & Flashcards