Alla inlägg den 30 mars 2011

Av Ida Wennberg - 30 mars 2011 06:41

Har sovit med två täcken inatt, sen har jag vaknat 35 gånger av att både jag och täckena varit dödligt nära att entra golvet. Två täcken väger sjukt mycket har jag kommit fram till. Sen vaknar jag av att mitt alarm ringer och klockan är halv 8 (!) eftersom att jag är rätt hjärndöd innan kaffeintag så låg jag kvar en stund och funderade på hur jag har lyckats försova mig, sen fick jag se min spegelbild i tv:n och då flög jag upp ur sängen och halvt sprang nerför trappen svärandes med handduken i högsta hugg. För att konstatera att klockan är halv 7 och min  telefon är cp och har ställt om sig själv.

Nu ska jag tvätta bort livet i duschen och sen blir det jobb till Sarah anländer från Kiruna ikväll.

So long suckers



 

Imorgon fyller världens finaste 11 år :)

Ovido - Quiz & Flashcards