Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Ida Wennberg - 1 mars 2011 21:03

Jag har ju inte varit kungen av uppdatering nu på senaste, men jag började ju praktiken igår och var där till 21. Sen gav jag mig själv DATORFÖRBUD, eftersom att jag började 7 imorse och inte orkade med en 2 timmars sömn igen. Men praktiken går bra, jag är som en riktig nybörjare tycker jag. Haha. Men det kommer väl att gå bättre sen när man lär sig lite mer :) Jag & Nea skulle på pumping idag, och det verkade resten av världen också så stängerna tog slut och vi fick köra vanligt styrke på gymmet istället. Det funkade också. Nu är jag övertrött as hell och imorgon har jag jobb på skolan, så nu tänkte jag mata igång beverly hills som Alicia har varit sötast i världen och lånat ut till moi.


Over and out



  

Tur att man har mognat med åren iaf ;)

Ovido - Quiz & Flashcards