Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Ida Wennberg - 17 mars 2011 22:10

kom precis in efter en promenix med Hanna! Skönt var det!

Jobbade till 21 ikväll, städade 3 kylar ikväll faktiskt så idag har jag varit duktig. Nea borde vara stolt över mig! Nu ska jag ta och pallra mig upp till sängen och ett avsnitt Beverly hills eller två innan mat & sovklockan ringer för kvällen. Imorgon blir det jobb 13-21 och jag hade planerat att hinna duscha och springa innan det! good luck chuck.

so long suckers.




  

     

Av Ida Wennberg - 17 mars 2011 08:15

     


Av Ida Wennberg - 17 mars 2011 08:09

Torsdag idag och vi inviger dagen med att svimma lite grann. Min tå gör fortfarande apont. Det är alltså synd om mig idag!

Trodde faktiskt inte att det skulle bli sol idag, men ack så fel jag verkar ha. Men hur jag då ska orka göra ett ryck idag är ju en fråga till världen...

Ovido - Quiz & Flashcards