Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Ida Wennberg - 6 mars 2011 23:26

Kom hem för en stund sen efter lite styrke med Lotta. Det gick sjukt bra ikväll, faktiskt. Och dessutom var det sjukt kul! På tisdag måste jag på pumpig punkt slut.


Sov mig igenom hela min fyra timmars rast idag, vaknade sur som aldrig förr och drog iväg. Men jag blev på bra humör snabbt igen, lite pmsvarning på mig ihelgen faktiskt. Fast jag kan inte ens skylla mitt humör på pms så det kanske är lite skämmigt det också. Haha


Nu har jag slagit vakenrekord för den här veckan, klockan är nästan tolv och jag är vaken (!). Men inte länge till för nu ska jag bege mig upp i Beverly hills töntiga värld och somna innan första avsnittet är slut för imorgon tänkte jag stiga upp tidigt och arbeta med min kondition lite grann. Sen kanske det blir någon timmes jobb, om jag har tur. HOPPAS!

OVER AND OUT.


  

haha, snyggare person får man leta efter. Lägg även märke till min underbara hållning. HÄRLIGT!

Av Ida Wennberg - 6 mars 2011 12:14

Söndag idag, och jag har jobbat heeeeela helgen.


I fredags var vi ju till luleå och jag fyndade mig en vit tröja på cubus och en svart tröja på JC så det var ju ett misslyckande i mitt shoppingstopp. Men man kan ju säga att jag la pengarna på tröjor istället för på fest. Så då är det ju bara bra tycker jag ;) Mamma klippte och färgade håret direkt vi kom till Luleå så jag, Moa och Mallan gick på stan just men eftersom att Moa är handikappad och inte kunde gå så gick vi endast på EN affär i strand. Sen fikade vi till mamma var klar, då gick vi på shopping just och sen middag på allstar. Efter det åkte vi till storheden för att handla och där hade de minsann rullstolar att låna ut. Så vi hade sjukt kul med dom! Skönt för Moisen att slippa hoppa runt på kryckorna också :)


Igår jobbade jag 7-16 sen hade mamma kalas så vi var på heden och åt middag osv och efter 3ton mat åkte vi till Moa och spelade spel, jag, Moa, Linnea D, Hanna W och Hanna Ek. Det var kul, men klockan 23 gick jag och la mig. Haha, som en klockren tant. På morgon steg jag upp kvart i 6 och halv 7 gick jag till tallvik och började jobba.

Nu håller pappa på att laga mat åt mig, mjölkstuvade makaroner och korv. Han är rätt snäll ibland. Så det kan man passa på att utnyttja idag, för imorgon börjar det nyttiga livet igen. Och då är det so long korvar och hallo quornfärsen.

Nuuuu ska jag duka bordet och äta och sen lägga mig och powernapa framför Beverly hills, för klockan 4 är det tillbaka till Tg.


so long suckers.


Av Ida Wennberg - 6 mars 2011 12:09

  

Ovido - Quiz & Flashcards