Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Ida Wennberg - 9 mars 2011 21:08

Kom precis hem efter lite polisletande, ikväll VILLE jag bli stannad. Men icke. Det sög.

Idag har jag ätit två glassar, men det måste få ett slut NU. Från och med nu är det slut på glassintaget. Låtsas kan man alltid ;)

Nu ska jag somna till bevvan igen. Imorgon är det uppstigning 05.30 Wish me luck! Jag börjar jobba 7 och hade tänkt hinna springa just innan det, men de lär ju inte inträffa ska jag meddela er. Haha

Jag har även styrt upp min födelsedag, halvt. Den firas en vecka före som det ser ut nu, och en STÄDAD tillställning ska det också vara, så att Judit kan delta. Moa Pahikka står för tårtan.


so long

Av Ida Wennberg - 9 mars 2011 09:19

Har hunnit springa en sväng på morgon och det ska jag meddela er gick sjukt tungt. Nu ska jag duscha och fixa iordning mig lite för klockan 11 är det dags att infinna sig på the place to be, vippabaacken u know!

Jag är på himla bra humör heeeeeela tiden, man får sjukt mycket energi när man börjar dagen med att springa! :) Men nu blire duschen, för jag luktar inte hallonsaft.


Puss.


  

Av Ida Wennberg - 9 mars 2011 07:40

  

Ovido - Quiz & Flashcards