Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Ida Wennberg - 19 mars 2011 10:31

Har hunnit med en promenad med Hanna på morgon och nu är jag fixad och klar till jobbet. Duktig som man är ;)

Igår jobbade jag till 8, sen skulle jag träna men i brist på träningssällskap åkte jag till Johanna för snabbhäng, sen bestämde jag och Hanna att vi skulle ta en kvällsprommis runt kangis istället. Det blev våran värsta skräckupplevelse så här långt i livet, den slutade med ett panikinsprång hos Börje och en promenad i bränna runt grelsbyn istället. Jag ska aldrig någonsin gå själv kring E10an när det  är mörkt igen. Never ever. Så nu är den nya promenadslingan bränna-grelsbyn istället. Haha.

Men nu ska jag skjutsa min mor till bränna och sen blire jobb, ikväll är det rockkarusellen på Ug såååååå vi syns väl där!? :)


  

modiga klubben

Ovido - Quiz & Flashcards