Alla inlägg den 29 september 2010

Av Ida Wennberg - 29 september 2010 22:54

  


       


Av Ida Wennberg - 29 september 2010 16:02

Har hunnit med mycket idag innan jobbet, faktiskt.

Städade, typ, klart rummet, åkte in till bränna och hängde, fikade på brännvalls och sådär.

Jo, när jag skulle platta håret idag så bara rasade det hår så jag tänkte att mitt liv var förstört och hatade mitt silverschamp extremt mycket. Men då inser jag ju att det är en stor repa på ena halvan av plattången där allt hår fastnar. Perfekt. Då var man utan plattång då. Tur att jag badar i pengar och kan inhandla en ny på direkten. NOT!

Fuck...


Av Ida Wennberg - 29 september 2010 10:23

   Idag trodde jag att det var torsdag, igår trodde jag att det var onsdag och imorgon kommer jag förmodligen att tro att det är fredag.

Lite trist när det blir sådär...

Jag har ingen bil, för audin är lite...speciell. Och pappa har citran, inte för att den heller är normal. Haha


Idag måste jag städa, annars får jag skäll. Och jag HATAR att städa, speciellt när städningen pågår under hot. Då är det extra tråkigt.

Men just nu vet jag inte vad som är mer jobbigt, att gå i duschen och sen komma ut ur den eller att städa?! Jag önskar att jag hade ekonomin för att springa ut i skogen och hämta en bärplockare som kunde göra allting åt mig. Det skulle vara nice.


Jag tror att det är 1 år sen bilolyckan idag. Eller typ 1 år iaf. För vi krashade lagomt till Mikaeli och personalfesten som var nån dag efter. Sjukt vad tiden går fort när man har roligt. Hoho


Ovido - Quiz & Flashcards