Alla inlägg den 14 september 2010

Av Ida Wennberg - 14 september 2010 14:28

Fy fuck vad jag är trött idag! Jag trodde nyss att lilla Q var ett G, och om man inte kan bokstäverna så är man nog alldeles för trött. Men imorgon är jag L E D I G all day long. Så det firas med tårta hos Moa P och tacos hos Neis :)


Har jobbat 9-13 på dagis idag, så då hade jag 2 timmar på mig att göra ingenting på, så vad gör jag? Åker upp på skolan och är där en stund och sen raka vägen till vippa så nu sitter jag här. Sen gnäller man om att man alltid är trött...


  

Hittade en snygg bild på mitt hår btw. Haha, aldrig mer att jag ska bli brunhårig för att sen få gå med orange hår i 100 år innan det blir ljust igen!! Never ever ever.


Men nu ska jag hinka en sisådär 30 liter kaffe innan jag börjar!!

Ovido - Quiz & Flashcards