Alla inlägg den 28 september 2010

Av Ida Wennberg - 28 september 2010 14:57

Nu ska Marie få uppleva det jag redan har varit medveten om i 21 år, nämligen att BLONDES HAVE MORE FUN! ;) Tyvärr ska hon bara joina min blonda klubb i ca 10 minuter sen ska hon bli lila i skallen istället. Dåligt, dåligt.... :)


Har jobbat till 11 idag, och under de 3 timmarna har Marie endast hunnit efterlysa mig 2 gånger, trots att jag redan delgivit henne att jag ska jobba till 11. Men det är ju alltid trevligt att vara efterfrågad :P

Efter jobbet gick jag iaf till Hanna och hängde med Märet, och sen har vi varit till vippa en snabbis med Iida, sen shoppade Marie hårfärg på STUK och sådär :) Jag hann även planera in lite singstar med Kristine :) wooh.


Ikväll ska jag på tacos hos Nea, och sen blir det kanske (?) poker eller nå annat skoj. Imorgon börjar jag inte jobba förren 3, så då ska jag STÄDA rummet!

Men nu ska jag vara social med M:et..


Bye bye fuckface 

Ovido - Quiz & Flashcards