Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Ida Wennberg - 20 maj 2011 07:27

Så där ja. Har precis hällt i mig två glas kaffe och påbörjat det tredje. Jobbar på skolan idag, sen vippa. Med tanke på att jag körde ett 12timmars pass igår och har jobbhelg ihelgen så känns väl dagens schema inte speciellt lockande just nu. MEN sen när lönen trillar in på kontot så är jag väl antagligen av en annan uppfattning.

Moisen jobbar till 22.15 idag och jag har en plan/överraskning till henne sen. Om jag nu orkar genomföra den så att säga. Haha

Jag och Moa fick förresten taxfreetidningen igår, så då satt vi och klickade hem lite stuffs därifrån. Sjukt hur billigt det är! Jag tror att vi ska fylla ut beställningen med lite parfymer och shit sen, igår handlade vi mest nödvändigheter inför resan ;)

Men nu ska jag kasta i mig kaffet och rulla mot dagis med nyckeln och sen ska jag ta mig an mina söta små odjur på skolan ;)


so long


     

Ovido - Quiz & Flashcards