Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Ida Wennberg - 12 maj 2011 22:21

Överlevde jobbdagen med stort J. Var faktiskt inte så jobbigt heller, förutom att det var matat med folk på vippa och jag fick kasta i mig maten stående/gående så jag har fortfarande ont i magen och mår illa. Haha

Efter jobbet hämtade jag min nya bikini hos Moisen, den är sjukt snygg!! Och så hann jag och Hännet med en promenad till rondellen och tillbaka. Skönt.

Nu ska jag slå igång Beckfilmen jag började se igår och sen ska jag sova en stund. Imorgon är det jobb 8.00 till typ 5 eller nå. Och efter det ska vi till Kornet på tårta och vad kvällen bjuder på får vi se............

so long suckers.


Av Ida Wennberg - 12 maj 2011 07:29

Pappa och alarmet matar sönder min hjärna. Nu ska jag in i duschen och sen är det jobb till 21 = peeeeeeengar.

Ovido - Quiz & Flashcards