Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Ida Wennberg - 11 maj 2011 15:05

Alltså dagen idag...vilket jävla skämt!

För det första ringer pappa och väcker mig klockan NIO och gnäller uti besiktningen som jag trodde att vi skulle göra imorgon. Men icket. Så efter att jag grinat och surat och tyckt extremt synd om mig själv ett tag så åkte jag till besiktningen och vad upptäcker jag då? Ja men oj, besiktningsbussen är inte här den här veckan. Så då skulle jag och Johanna åka till ötå istället. Efter nybyn flyger vindrutetorkaren av. En av mina 2or. Sjukt kul. Då tröck Johanna dit den igen och så tog vi oss 10 meter så flög den av en gång till. Då bad vi en vägarbetare trycka dit den och så körde vi vidare för att ta oss 10 meter till och så flög den av en gång till. Så då var det ju bara att vända om och köra till vännes och tvinga Åke att trycka dit den och då gick hela den där torkargrejen av helt. Så han fick tjorva och sätta dit en ny...men nu efter många om och men så är bilen äntligen igenom och livet börjar kännas lite lättare att leva.

Nu ska jag och Hanna ta en promenad till bränna. Sååå.....so long

Av Ida Wennberg - 11 maj 2011 09:24

Tack pappa för att du ringer och är extremt jävla jobbig klockan 9 på morgonen. Gris

Jag är så jävla irriterad.

Ovido - Quiz & Flashcards