Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Ida Wennberg - 3 maj 2011 11:42

...när jag har sovit alldeles för lite i flera dagar och när jag sen är ledig en dag så börjar telefonen att psykringa klockan NIO på morgonen. Sen blir jag lite mer sur när displayen talar om att det är min kära lillasyster som ringer. Två sekunder senare ringer pappa och vill ingenting. Efter ett litet tag ringer ju Moa IGEN, och efter det ringer ju såklart pappa EN GÅNG TILL och vill INGENTING. Morgonen blir inte bättre när jag väl ger upp sovandet och går ner för att upptäcka att det är 18 fucking grader i huset. Inte kul.

Men nu två muggar kaffe och lite Björn Gustafsson på tuben så känns livet lite bättre att leva. Undra om jag skulle ta en promenad till bränna snart och se vad Hännet gör?


P.s Moa, tur att du uppskattar morgonringningar på dina lediga dagar...för payback is a bitch! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards