Alla inlägg den 20 april 2011

Av Ida Wennberg - 20 april 2011 21:23

Tog en promenad till bränna, Hanna tutade och skrämde halvt ihjäl mig vid tallvik. Det var ett pinsamt ögonblick i mitt liv, och ett roligt ögonblick i Hannas. Sen hann jag med lite kaffeintag hos min favvo-faster Annika innan jag och Lotta åkte och tränade. Lite duktig har man hunnit vara idag ändå. Jag hade planer på att gå och möta mamma och pappa när dom anländer från Luleå strax, men med tanke på att jag jobbar imorgon så tror jag att jag skippar det och hoppar rakt ner i sängen med några avsnitt Beverly hills istället.



...och jo, just det ja. Jag har en ny blogg.

So long

Av Ida Wennberg - 20 april 2011 18:29

Det är vår och jag börjar bli dum i huvudet. Allt är som vanligt med andra ord.





Ovido - Quiz & Flashcards