Alla inlägg den 9 april 2011

Av Ida Wennberg - 9 april 2011 10:17


   Bizzi vet att hon inte får ligga i soffan, men vem kan säga nej till det där?


 

 

Av Ida Wennberg - 9 april 2011 09:43

Igår kom äntligen Hanna hem igen! Och som vanligt kändes det som att det var förra veckan vi sågs sist, och inte 5 månader! :) Så vi tog ett varv runt bränna, åt nattmat i vanlig ordning och sen däckade vi båda två en kvart efter att vi anlänt i sängen. Så nu dricker jag morgonkaffe och mamma och pappa ska snart dra till töre och pappa är jobbig och springer omkring och ger mig snus och försöker mata mig med nå fläskfilé. Inte direkt det man vill vakna till.

Nu ska jag halsa i mig kaffet och gå upp och väcka Hanna!! Fatta att hon ÄNTLIGEN är hemma! Jag har då inte fattat det ännu :)


p.s ikväll ska jag äta sushi hos LottaK. Life is GREAT!





Ovido - Quiz & Flashcards