Alla inlägg den 6 april 2011

Av Ida Wennberg - 6 april 2011 23:33

Har varit överdrivet trött på jobbet idag, och med tanke på att jag sitter här mitt i natten så lär det ju inte vara bättre med energiflödet imorgon. Men mina bästa tjejer kom och hälsade på en sväng. Det var kul!! :) Seeeeeen har jag Moa och Hanna lagat och ätit TACOS till middag, jävligt gott. Efter tacosen åkte jag till min privata frisörska och färgade håret. Så nu mina kära vänner är jag MÖRKBLOND. Med lite lite ljusa slingor. Ovant...men fint. Malin är bäst =)
Så nu efter olidligt mycket skratt och prat och en bastu är jag hemma igen strax beverly hills och sängen.

Min blogg är tråkigast i världen nu för tiden, jag vet. Haha. Orkar inte ens kolla läsarstatistiken...men skulle gissa att den har sjunkit rääääätt så mycket tillsammans med mina uppdateringar.

Men har jag nånting här? Nä...så mycket bryr jag mig. Om det., som BG skulle ha sagt.


so long

Ovido - Quiz & Flashcards