Alla inlägg den 4 april 2011

Av Ida Wennberg - 4 april 2011 23:07

Inatt vaknade jag av att Judit ringde, jag blev som rätt less och funderade på varför hon ringer så tidigt på morgonen tills jag insåg att klockan var halv 1 på natten och insåg vad det gällde. LÄTT mitt bästa samtal år 2011 :D

Så äntligen har Judit och Eriks tredje flicka kommit till världen!! :) Sjukt kul! Har kollat på webbisar och kan meddela alla er som inte har gjort det att hon, såklart, är underbart söt! Ska bli SÅ kul att åka och hälsa på när de har kommit iordning ordentligt hemma :)

Idag har jag varit ledig, skönt med en välbehövlig sovmorgon på morgon. När jag vaknat ordentligt så åkte jag och MoaP till vippa och åt lunch, pasta och köttfärssås. Sen hängde vi på Stuk, Kristine toppade mitt hår och sen åkte jag till min syster och tvingade henne att sminka mig, efter lite häng hos MoaW åkte jag och Moap till Lotta och åt Lasagne. Ni ser att jag är lika varierande i min kost som alltid ;) Sen blev det kaffeintag på vippa. Eeeeeeefter vippa åkte jag hem och bytte om och sen gick jag och Hännet till bränna och tränade med Lotta, Moa och Krillan i en timme och sen gick vi hem. Så nu är jag slutkörd i alla muskler i hela kroppen och hjärnan är inte heller i toppform. Så nu ska jag mata igång Beverly hills en stund innan jag säger tack och godnatt till dagen idag.


Ovido - Quiz & Flashcards