Alla inlägg under januari 2012

Av Ida Wennberg - 11 januari 2012 09:55

Vaknade för en stund sen, så nu har jag hunnit med en morgontur med hunden och påbörjat en mugg morgonkaffe. Så nu gäller det bara att samla ihop tillräckligt mycket energi för en ordentlig rastning av Frans innan jobbet :)


Bokade precis stockholmsbiljetterna inför egypten, så nu är det bara passet som ska fixas och sen är vi redo för avfärd!

Känner ett litet sug efter att uppdatera garderoben med lite sommarkläder och lite fina små sommarskor, men nej Ida. Nej.....


Igår låg jag och såg gossip girl en stund innan jag tänkte sova, och när jag slog av datorn och la mig till rätta så börjar Magnus leka "vem kan snarka högst" rakt in i mitt öra. Så 25 puttningar och 45 minuter senare avtog den leken. Så morgonens alldeles för långa sovstund skyller jag helt och fullt på snarkningskungen!


Nu ska jag hoppa i nå kläder och ta med Fransen ut på en långpromenad :)

So long

Av Ida Wennberg - 9 januari 2012 18:09

Börjar vara en stund sen jag förgyllde bloggvärlden med min närvaro så det kanske börjar bli dags igen? Förstår att alla har längtat efter mina intressanta inlägg så förskräckligt mycket ;) + att Magnus tycker att det är töntigt med bloggande och jag känner att jag börjar vara lite för cool för mitt eget bästa så jag kan behöva tönta till mig lite....


Idag är det måndag och jag är överdrivet trött, lyckades ställa om dygnet totalt de två veckorna jag var ledig så det var inte jättelätt att somna igår och inte allt för roligt att vakna på morgon. Frans var inte heller speciellt glad över att måsta stiga upp tidigt, han gillar det här med sovmornar lika mycket som jag gör ;) Efter jobbet har jag hunnit med några avsnitt gossip girl, en middag och en långpromenad med Anna och Frans. Nuuu ska jag slå igång nyaste Despanavsnittet och sen ska jag starta en ny tvättmaskin innan det blir kvällsfika hos Johanna. Ibland är det härligt med måndagar! :)

So long



  


  
Ovido - Quiz & Flashcards