Alla inlägg den 26 januari 2012

Av Ida Wennberg - 26 januari 2012 20:56

Idag satt jag på soffan med Frans sovande i knät, så höll jag på pillra på med öronen, så "knöt/lindade" jag ihop dom bak på huvudet på honom och sa till Magnus:

- Kolla, såhär ska dom ha när man går på utställningar.

- Nä, du skojar?

- Ja, men alltså då är det ju en utbildad som fixar det, så att det blir ordentligt och fint.

- Nä nu ljuger du. Varför det?

- Nej, det är sant. Det blir ju som en frisyr fast med öron.

- Jaha....nä du ljuger visst?




Så förutom att ljuga sönder Mange mus har jag tagit en promenad, jobbat, frissat Frans hos Yvonne, bakat och diskat idag. Jag kan OM jag vill.

Nu ligger världens sötaste, underbaraste valp här bredvid och snarkar för fullt, och jag ska tvätta bort sminket och joina honom jag med. För imorgon rullar vi till umeå för att kramas med lillasyster hela helgen så då kan man behöva all energi man kan samla på sig.

So long suckers



Ovido - Quiz & Flashcards