Alla inlägg den 11 januari 2012

Av Ida Wennberg - 11 januari 2012 23:40

Kom på den smarta idén att ta byrån från heden till lägenheten idag och på så vis införskaffa lite mer ordning och reda i stora garderoben. Det jag inte tänkte på var ju dock att alla kläder i den där jävla byrån också medföljer. Så nu är garderoben ett enda klädkaos och byrån är proppad. Jag kommer ju iaf att ha sysselsättning när jag slutar jobba imorgon iaf. Hehe.

Pricken över klädsorteringen var när alla kläder som skulle kastas låg i en hög på golvet bredvid en ikeapåse med rena sängkläder och mitt i allt det låg en av mina klänningar som inte skulle kastas eller tvättas, jag vände mig om för att ta en galge att hänga klänningen på och när jag vänder tillbaka står Frans mitt i klädhögen och trycker ut KISS rakt på klänningen och kläderna som ska kastas. Då kände jag kärleken växa inombords......dessutom såg han glad och extremt nöjd ut med svansen rätt ut. Asshund.


Men nu ska jag slå igång ett avsnitt gossip girl innan jag slår igen ögonen för ikväll!
So long





Av Ida Wennberg - 11 januari 2012 09:55

Vaknade för en stund sen, så nu har jag hunnit med en morgontur med hunden och påbörjat en mugg morgonkaffe. Så nu gäller det bara att samla ihop tillräckligt mycket energi för en ordentlig rastning av Frans innan jobbet :)


Bokade precis stockholmsbiljetterna inför egypten, så nu är det bara passet som ska fixas och sen är vi redo för avfärd!

Känner ett litet sug efter att uppdatera garderoben med lite sommarkläder och lite fina små sommarskor, men nej Ida. Nej.....


Igår låg jag och såg gossip girl en stund innan jag tänkte sova, och när jag slog av datorn och la mig till rätta så börjar Magnus leka "vem kan snarka högst" rakt in i mitt öra. Så 25 puttningar och 45 minuter senare avtog den leken. Så morgonens alldeles för långa sovstund skyller jag helt och fullt på snarkningskungen!


Nu ska jag hoppa i nå kläder och ta med Fransen ut på en långpromenad :)

So long

Ovido - Quiz & Flashcards