Alla inlägg den 30 maj 2010

Av Ida Wennberg - 30 maj 2010 11:54

är fortfarande i luleå. Jag tänker inte kommentera kvällen igår med någon kommentar what so ever. haha!


Nu har jag nyss klätt på mig, vaknade typ naken i Bellas säng. Hur det då kommer sig att jag mitt i allt fått för mig att sova utan kläder, det brukar jag aldrig annars göra...men det kanske beror på sällskapet ;) hoho

Konstaterade även att jag har tvättat bort sminket igår, en annan sak som aldrig händer. Så jag är lite småimponerad över mig själv.

Det är inte varje dag man vaknar naken och osminkad. Bella har bra inflytande på mig :p

Nu ska vi iaf och äta lunch med Malin alldeles strax, jag vill ha PASTA. Jag behöver pasta as hell!

Men kanske jag skulle ta tag i den osminkade delen av mig själv nu.


So long suckers

Ovido - Quiz & Flashcards