Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Ida Wennberg - 3 maj 2010 00:06

Helgen som var har varit sjukt bra, jag måste hålla med Lotta. Helgerna överträffar varann hela tiden :)


I fredags var jag Lotta W och Bella hos mig och gjorde oss iordning och sen drog vi till Erik på grillparty. Sjukt rolig kväll! =) Sen igår vaknade man med bakfyllepsyke men då kom Lotta K och hämtade upp mig och så hängde vi gäng på vippa med Matti ett tag. Senare hade mamma gjort smörgåstårta så då tröck jag i mig det och såg nya Wallander med mamma och pappa. Sen var jag chaufför till kalix och det är väl det enda tråkiga jag har gjort ihelgen! Haha..


Idag kom Lotta W till ökx, så då bjöd jag henne på lite smörgåstårta och efter att hon varit i ökx i säkert 30 minuter så drog vi till luleå, jag Lotta X2 , Judit, Matti och Jessica och åt sushi och såg på Bellas lägenhet. :) Och relaxavdelningen är inte att leka med, hur vi ska dricka slush och ha det bra där! ;)

Och nu är jag nyligen hemkommen från Matti, vi har sett jordens näst sämsta film och bara myst. Så nu ska jag hämta mig ett täcke och lägga mig och se sex and the city till jag somnar! :)


Jag saknar Moa...himla himla mycket!   

Ovido - Quiz & Flashcards