Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Ida Wennberg - 17 maj 2010 22:06

Jag är så kär i Neas föl! Jag skulle kunna flytta in i boxen och bo med henne för alltid! Hoho..


Nea berättade ju btw en annan hemlis idag. Det ska bli så roligt! Grattis ;) Hehe


Annars har jag inte gjort så mycket ikväll, raggat runt bränna med Lina och hängt gäng på vippa med Lina och Lotta. Nu upptar pappa tv:n så jag vet inte vad jag ska göra.. = snoka på FB i 100 år.

Har druckit kaffe som ett mongo så jag lär ju inte kunna sova.. Haha.


Jag vill ha helg nu!!!

Av Ida Wennberg - 17 maj 2010 16:54

det är ju så sjukt varmt ute så att man vill ju bara D Ö!

Har visat mina kunskaper i kubb idag, och dom var ju inge vidare...haha! Jag var 1000 gånger sämre än jag mindes.



Är faktskt sjukt trött nu, har jobbat på skolan hela dan. Imorgon blir det 13 timmars arbetsdag. Cash in the box.


Puss och kram ludenbanan

Av Ida Wennberg - 17 maj 2010 07:18

Alltså, kan man vakna på sämre humör än det här?


jag behöver;

kaffe

en dusch

nya kläder

ett liv

Ovido - Quiz & Flashcards