Alla inlägg under november 2010

Av Ida Wennberg - 20 november 2010 02:11

fyll på din hjärna för att kunna tänka igen.


Började jobba klockan 11 idag, sen var jag snäll och stannade till 9 och stängde med Mois så att Stefan kunde åka hem tidigare. Men det gick sjukt bra att jobba idag så det var bara bra med lite extra timmar :)

Sen åkte jag och Moa förbi grelsbyn med kassan och nycklarna och då hann vi även med en snabbvisit i stallet. Jag älskar Neas hästar!!! (nästan alla iaf:) och efter det  åkte vi till Moa för en chillkväll med Anna, Johanna och Linnea. Jag och Moap hann trycka i oss varmkorv och sen kaka och glass så jag håller fortfarande på att spy! Blä...haha. Men tjejkvällen var helt ok. Lugn och sådär. Imorgon blir det väl lite party som det är tänkt. Även om jag har himla svårt att någonsin kunna tänka mig att göra någonting just nu. Haha

Har hunnit se nyaste Grey´s avsnittet nu när jag kom hem också, det börjar nästan bli bra igen :)


Men nu ska jag ta buffelBizzi med mig och gå upp och sova så jag är lite utvilad imorgon iaf.


So long suckers!!


  

Av Ida Wennberg - 19 november 2010 00:39

Har legat i sängen till nästan 1 idag, så klädde jag på mig tog Spitz och gick ut. sen var jag hungrig så då åkte jag till vippa och lagade köttfärssås.

Har bråkat med kaminen när jag kom hem ikväll, försökte göra upp eld i säkert 1 timme utan lyckat resultat innan peter kom och fixade det åt mig :)


Har jobbat till 9, och nu när jag fick upp eld plockade jag till det värsta här så att Lotta inte hatar mig allt för mycket när hon kommer hem. Så nu har jag laddat ner en film jag tänkte börja se just. Ye ye, annars har jag ingenting vettigt att skriva så so long suckers.



Av Ida Wennberg - 17 november 2010 00:00

nu ska jag ta tag i mitt bloggande, faktiskt. Jag är ju på riktigt totalt värdelös. Haha, men jag antar att man måste prova på att vara sämst i något ;)


Men jag har som ingenting av värde att delge världen om heller. Inatt sover jag hemma för andra gången på en evighet, typ. Som skönt på ett sätt, så jag hinner mysa med Bizzi och bara vara själv ett tag. + att pappa väcker mig i tid till jobbet med kaffe som står och väntar när man kommer ner. :) Jag har världens bästa pappa ibland, eller för det mesta. När han inte är jobbig och ringer 9 gånger på en timma! :p


Imorgon jobbar jag iaf på vippa 8-13 och sen 13-17 på dagis. Tiden brukar gå sjukt snabbt när man byter jobb sådär efter halva tiden. Då är det som att det går två dagar på en dag, ni fattar? Haha. Jag är lite övertrött så nu dillar jag lite. Men det får man också göra.


Helgen som var tillbringades såklart till stor del med min andra hälft, Moe. I fredags var vi till storb en sväng, sen gick vi över till sam och så var jag en sväng på tallvik men moa hämtade mig gaaaaaanska snabbt. Sen på lördag jobbade jag till 7 sen hade pappisen lagat middag så då åkte jag till heden och sen till Moa där Annika anslöt sig. Så surrade vi sjukt länge om allt och ingenting med lite rödvin som sällskap innan vi drog till Tobbe på tallvik och sen hem och sov. Och söndag jobbade jag all day long.

Nu till helgen hade jag inga speciella planer och hade tänkt ta det rätt lungt, men efter påtryckningar från alla möjliga håll blir det nog lite party på lördag iaf! Haha. Jag gör det bara för att alla andra gör det.


Meeeeeeen nu ska jag tacka för mig och ta Bizzi och gå upp och lägga mig. Hon ligger så snällt och väntar på mig här vid stolen...


so long suckers

Ovido - Quiz & Flashcards