Alla inlägg den 28 november 2010

Av Ida Wennberg - 28 november 2010 21:57

Idag är det första advent. Jag har NOLL julstämning. I år måste jag skaffa en gran, för annars har man väl ändå ingen riktig jul?! :)


Helgen har tillbringats i luleå, sjukt kul. Jag måste börja hänga där oftare!! Det är mitt nyårslöfte till mig själv.

Igår skickade Malin ett meddelande att värkarna hade satt igång och efter 6 ringde hon och sa att dom var påväg in. Så pratade jag med henne igen runt 9 och på morgon ringde jag Kerstin och fick veta att det har kommit en flicka på morgon!! Jag är så sjukt glad! :) Att hon är den sötaste bebisen ever behöver jag väl inte berätta?! Fast med Malin som mamma kunde man ju inte förvänta sig annat :)    



Nu ska jag snoka runt lite på fb innan jag återgår till min pensionärssöndag med Beckfilmen på 4an! :)


   

  

Ovido - Quiz & Flashcards