Alla inlägg den 20 november 2010

Av Ida Wennberg - 20 november 2010 14:58

Jag och Moa beställde ju färglinser för ett tag sen, och så fick vi dom ju då i måndags tror jag (?) aja, iaf så tog jag på mig mina och sen sov jag med dom och så la jag ut dom i en kopp på vippa. Sen kom jag på det idag när jag var dit, så då tänkte jag att jag ska vara blåögd ikväll och började med projekt Linsjävlar.
Alltså mina ögon måste vara överkänsliga eller nå, för fy fan vad ont det gör att sätta i dom, det svider och rinner ut 10 liter tårar och sen är ögat rött i 3 år innan det ser normalt ut igen. Haha! Nästan så att det inte är värt det :)


Har iaf hunnit med rätt mycket idag, väckt upp Moa och Siken, väckt Sam (som btw hatar mig garnmycket nu skulle jag tro), varit på bolaget, varit upp på skolan och fixat med nå skolarbete åt MoaW, handlat på konsum och fixat skjuts åt Krille från luleå, plus att jag har satt i linserna, och hängt på vippa. Och nu ska jag hoppa i duschen innan jag tvingar Moa eller Hanna att pillra i mitt löshår. :D Life is goooooooooood.

Jag är på sjuktjävlabra humör idag! Och ikväll blir det nog ännu bättre ;)

I got a feeeling, u know ;)


     

tur att jag var duktig och blonderade sönder mitt egna hår...mycket roligare att ha någon okänd människas hår fastclipsat i skallen tycker jag! 

Av Ida Wennberg - 20 november 2010 11:17

Hade ställt alarm halv 12 idag, men då ringer såklart telefonen 20 minuter innan så då är det ju inte direkt någon idé att somna om igen. Haha


Nu ska jag klä på mig lite kläder och åka iväg till min söta lillasyster och sen blir det ett eller två stopp på konsum, bolaget och skolan. Yeyeye...nu ska jag halsa kaffe och hoppas på att jag vaknar till liv lite grann iaf och sen rullar jag mot braenna!



  


Av Ida Wennberg - 20 november 2010 02:11

fyll på din hjärna för att kunna tänka igen.


Började jobba klockan 11 idag, sen var jag snäll och stannade till 9 och stängde med Mois så att Stefan kunde åka hem tidigare. Men det gick sjukt bra att jobba idag så det var bara bra med lite extra timmar :)

Sen åkte jag och Moa förbi grelsbyn med kassan och nycklarna och då hann vi även med en snabbvisit i stallet. Jag älskar Neas hästar!!! (nästan alla iaf:) och efter det  åkte vi till Moa för en chillkväll med Anna, Johanna och Linnea. Jag och Moap hann trycka i oss varmkorv och sen kaka och glass så jag håller fortfarande på att spy! Blä...haha. Men tjejkvällen var helt ok. Lugn och sådär. Imorgon blir det väl lite party som det är tänkt. Även om jag har himla svårt att någonsin kunna tänka mig att göra någonting just nu. Haha

Har hunnit se nyaste Grey´s avsnittet nu när jag kom hem också, det börjar nästan bli bra igen :)


Men nu ska jag ta buffelBizzi med mig och gå upp och sova så jag är lite utvilad imorgon iaf.


So long suckers!!


  

Ovido - Quiz & Flashcards