Alla inlägg under december 2010

Av Ida Wennberg - 2 december 2010 23:32

Idag har jag hunnit hänga med Moa och det hade jag kunnat fortsätta med all night long. Vi hade världens roligaste samtalsämne ikväll, det som aldrig blir tråkigt ni vet?! Sex. Haha, fy fan vad jag och Moa äger på att prata om det. Och det är det mina vänner som kallas för äkta vänskap ;)   


Iaf så efter mitt Moa-häng drog jag till Ok och hängde med Dennis eftersom jag var alldeles för upp i varv för att kunna åka hem och dö. Men så hyrde jag en film och rullade till Annika och Hasse och efter en snabbvisit där drog jag till Kristine och såg den värdelösa filmen jag hade hyrt, After life. Slutet förstörde mitt liv, och filmen.


Men nu ska jag tvätta bort sminket och studsa i säng så jag orkar leva imorgon. Helgen kommer innebära allt för få timmarssömn  är jag rädd. Jobb både lördag och söndag, och så ska jag lyckas samla kraft till lite fest däremellan. Men jag är ju hardcore så nog vetja det går för sig :)


Solongsuckers


  

Av Ida Wennberg - 1 december 2010 23:05

eller nja, kanske inte! Haha


Igår jobbade jag till halv 5 sen kom jag hem åt middag, la mig i soffan, såg ett program och somnade 18.30 Vaknade på morgon efter 12,5 timmars sömn, jag tror att Gud gav mig en hjärna inatt. Eller så har jag bara utvecklat en här på senaste, men idag har jag börjat mitt nya liv. Igen. Men nu är det faktiskt på allvar. And it feeeels great!


Jobbade till 16 idag sen gick jag hem till min kära vän Bree van de kamp (Moa Pahikka-aho) där maten stod klar och väntade. Så vi åt, jag hade matkoma och sen gick jag på kaffe/skvallerstund med Moaw och AnnaH. Det var trevligt. Så har jag även hunnit med ett besök hos Filip the one and only, och ett eller två varv runt bränna och sen har jag äntligen hälsat på hos Malin och Tom och Love. Alltså hon är verkligen den sötaste bebisen ever. Jag blev förälskad vid första ögonkastet. Som en liten liten docka ser hon ut! Så himla himla söt! Jag kanske är lite partisk också, men sötare bebis kommer nog aldrig att existera.   


Nu ska jag se nyaste Gossip Girl avsnittet och snoka runt lite på fb innan jag studsar upp till sängen.


Snart är det jul, det tycker jag är himla kul, min katt är sjukt ful.


P.S Höööööörrnnnii...Life is GOOOOOOOOOD! :)


   

  

Ovido - Quiz & Flashcards