Alla inlägg den 5 juli 2012

Av Ida Wennberg - 5 juli 2012 22:45

När Magnus kom från jobbet åkte vi och handlade kött och potatissallad och så grillade vi, sjukt gott blev det. :) Jag hann dammsuga köket och diska undan disken sen 1800-talet. Efter middagen satte vi igång en tvätt och mös en stund innan Moa kom hit på sin lunch, så då borstade jag Frans och drack kaffe med henne när hon åt. Så åkte vi till gyljen och gick med hundarna, Magnus lagade min audi och Frans och Kim slogs som vanligt. Sen var vi och körde med fyrhjulingen en sväng också, sjukt kul!

Det har faktiskt varit en underbar torsdag, och jag är på superhumör. Sen att det är fredag imorgon gör ju inte saken sämre :) Då ska vi grilla pizza på våran nya pizzasten, om vädret tillåter :)

SO LONG SUCKERZ


 

  

Av Ida Wennberg - 5 juli 2012 15:08

Befinner mig på andra och sista dygnet av min magsjukekarantän. Har sovit till 7, sett ett avsnitt eller två av Lizzie McGuire, kissat med Frans och vilat till efter tio. Då hämtade Moisen upp oss och så drog jag, Moa, Hanna, Frans och Selma till vippastranden. Hundarna lekte och badade och vi satt i sanden och försökte undvika att bli nerblötta och ner sandade. Det lyckades sådär. Moa satte sig i vattnet med min telefon i fickan, så telefonen badade innan mig i år. Det kändes inte så vidare värst bra, MEN den överlevde ju så vi ska inte klaga.

Nu när jag kom hem fick jag ett ryck och städade lite i kläderna. Slängde några påsar med sådant som aldrig används och sparade det dubbla av sådant som aldrig kommer att få visas utanför lägenheten. Bara ifall att...

Så nu vet jag inte vad jag skulle ha hittat på tills MangeMakers kommer hem från jobbet. Ska ju snart få inta min första riktiga måltid på 48 timmar, så jag måste ju fundera ut någonting riktigt smarrigt att mata magen med. Det blir lite som att äta för första gången, magen ska förlora sin oskuld. Typ.


     


Ovido - Quiz & Flashcards