Alla inlägg den 28 juni 2012

Av Ida Wennberg - 28 juni 2012 19:29

Kom precis hem efter fix och trix timmar med Frans, så nu är han vit och fluffig och ser ut som en amris skall göra. Så nu rullar vi runt som ett litet psyke i soffan och morrar samtidigt som vi försöker bita allt som kommer i våran väg. Hehe.

Har slutat lite tidigare än schemat sa idag, så jag har hunnit laga burritos med Mois och rasta hunden innan det var dags för frisörbesöket. Och imorgon har jag öppning så då slutar jag också tidigt! Skönt. Då blir det ännu mer pälsvård, och lite mer stå-på-trimmbordet-träning inför lördagen. Känner att jag börjar bli lite pirrig nu, men nog kommer det att gå bra! :)

Nu ska jag ringa någon av mina söta vänner och höra om vi ska ta en promenad i denna varma...ehum?...sommarkväll.


So long


 

Ovido - Quiz & Flashcards