Alla inlägg den 14 juni 2010

Av Ida Wennberg - 14 juni 2010 17:33

Har jobbat 8-3, sen tog jag mig lik inte från jobbet förrens nu. Duktigt Ida!


Ikväll blire middag @Lottas place, kycklingsallad...   sjukt gott! Jag är överhungrig.nu.

Tror jag måste svänga om Konsum en snabbis och köpa lite jordgubbar till efterrätt. Såg att de hade färska där tidigare idag när jag var dit, men då är dom väl säkert slut med min tur. Haha.


  



Alltså...ihelgen är det Western Farm, kalix dagarna, Gällivare, Kiruna festivalen och...s o m m a r. Men jag tror inte att jag orkar eller vill dricka iaf! Kanske är chaffis åt min supersnygga lillasyster istället. Jag börjar mogna nu, jag vet! Haha

Av Ida Wennberg - 14 juni 2010 01:31

Nu ska jag gå och lägga mig...och när jag vaknar upp imorgon så gör jag det bredvid en naken Stephen Colletti.

snälla gud

 

    

Ovido - Quiz & Flashcards